mandag 12. januar 2009

Uæææ!!!

I dag har vært en tøff og vanskelig dag. Jeg trodde livet etter ferien skulle bli ganske greit, siden jeg har hatt mer enn 2 uker til avslapning. Men i dag var en virkelig hard dag. I gymen i dusjen var det fryktelig mange mennesker, alle sto oppå hverandre og i kø. Det var ikke trivelig, men Kristine tvang meg, så jeg hadde ingen valg. I tillegg har jeg og Kristine historie foredrag i morgen som jeg muligens burde begynne å se litt på, så takket være Karl den Store har jeg ikke tid til TV-titting i dag.


Som om ikke alt dette forferdelige var nok, har jeg tatt sprøyte til Venezuela i dag. Og den var veldig stor. Ja, den var så stor at jeg nesten ble redd. I tillegg satt jeg 44 minutter i ventetid. Og det var veldig mange barn der. Bråkete barn. Og bråkete barn resulterer i aggresivitet og vondt i hodet. I tillegg fikk jeg vite at man ikke kan spise is, selv om det er 50 grader der nede!!! Da føltes det ut som om livet mitt raste sammen. Men, på den annen side så må jeg se på det positive, og det er at det kun er 79 dager til Paradise! Jeg gleder meg :D


Me voy..

1 kommentar:

Merethe sa...

Hola Amiga!

(Eller hva det heter. Har begynt å lære meg spansk c ;P)

Tenkte jeg bare skulle legge igjenen liten kommentar ;P Venezuela høres jo kult ut da! :)

Klem :)