søndag 29. mars 2009

Sólo cuatro días!

Som overskriften sier; nå er det kun fire dager igjen til jeg reiser til det spansktalende kontinentet Sør-Amerika! Jeg gleder meg helt vilt, men det har ikke helt gått opp for meg. I dag må jeg begynne å pakke og greier også. Dette går virkelig unna..

Men over til noe annet, jeg tenkte jeg skulle oppsummere hva som har skjedd i helgen og i det siste. Forrige uke kom endelig mi amiga española tilbake fra Barcelona, så hun hadde una FIESTA på fredag. Det var koselig, med masse spansk mat og spansk musikk! Weey!

I går jobbet jeg, i tillegg til å øvelseskjøre litt. For på tirsdag har jeg nemlig forbikjøring, og da må jeg kanskje begynne å ta i bruk den hersens blindsonen. Men vi får nå se på tirsdag om jeg gidder å bruke den eller ikke. Forrige uke klarte jeg blant annet å ripe opp deler av bilen til han far, parkering er ikke helt min sterke side..

Her er den nye kofferten jeg har kjøpt meg. Bare håper den er stor nok..


Ingen kommentarer: